Centre de Fisioteràpia Maria Jesús. Santa Margarida i els Monjos. Fisioteràpia, Drenatge linfàtic, Reflexologia podal, Massatge relaxant, Osteopatia

Centre de fisioteràpia Mª Jesuús

FISIOTERÀPIA

Fisioteràpia

L’Organització Mundial de la Salut (OMS) defineix al 1958 a la fisioteràpia com: "la ciència del tractament a través de medis físics, exercici terapèutic, massoteràpia i electroteràpia".

La fisioteràpia no es pot limitar a un conjunt de procediments o tècniques, sinó que ha de ser un coneixement profund de l'ésser humà. Per aconseguir aquest objectiu, és fonamental tractar a les persones en la seva globalitat, bio-psico-social per la estreta interrelació entre aquests tres àmbits diferents.

Un fisioterapeuta pot ajudar al pacient a formular objectius apropiats al seu estil de vida.

La rehabilitació d’atenció serveix per ajudar als pacients a retornar al seu estat anterior, o per millorar la seva condició tant com sigui possible després d’una malaltia o lesió que hagi causat dificultats físiques d’un tipus o altre. Les persones poden trobar-se buscant la nostra teràpia de rehabilitació física després d’un accident de cotxe, accident cerebro vascular, o quan requereixi recuperar la mobilitat després dels canvis importants que ocorren degut a una malaltia. La teràpia física utilitzada d’aquesta manera pot reduir el dolor, augmentar la mobilitat i evitar una major discapacitat, afavorint una efectiva recuperació en el pacient.

A mode més comú la fisioteràpia la utilitzem al nostre dia a dia, per millorar la nostra qualitat de vida i dolors tals com:

• Mals d’esquena, esquinços, tendinitis...
  • El dolor (columna vertebral, dolor articular, neurològic...)
  • Patologies post-traumatisme (fractures, fuetada cervical...)
  • Mal de cap (migranyes, cefalees, sensació de mareig, vertigen...)
  • Etc.

Així treballem al nostre centre, amb un tractament personalitzat per cada pacient, millorant la seva qualitat de vida, no només al moment de la lesió sinó ajudant-lo també, en la mesura del possible, a no recaure en el mateix tipus de mal.